18 Temmuz 2017 Salı

50 kuruş

Kasaya yanaştım, hoş geldiniz dedi kasiyer hanım efendi, gülümsedim. Alabilir miyim diye uzattı elini, verdim. Üç parçaydı di mi dedi, evet dedim, decathlon kartınız var mıydı dedi, sol elimle uzattım, kredi kartı ile birlikte. 149 tl dediğini, ikinci söyleyişinde duyabildim. Taksit ister misiniz dedi, 3 ya da 5 taksit yapabiliriz, 5 olabilir dedim. Poşet ister misiniz dedi, 50 kuruş karşılığında, iyi olur dedim, hoşça kalın dedi, teşekkür ederim dedim, gülümsedim yerin yüzüne ve yürüdüm çıkışa...


İnsanların anlattıkları duyulur, yazdıkları okunur... Kaide budur, usul budur, genel kabul budur... Bu kimleri için yeterlidir, hem de fazlasıyla! Kimileri içinse, biliyorsun işte. Bunu ilk kez söylüyor değilim; içindeki boşluğu, hiç bir şey ile dolduramayacaksın, asla, asla... Sandığın anlar olacak, ama öğreneceksin; saçlarından sürüklene sürüklene öğreneceksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder